23 Sept 2014 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu 23 Sept 2014 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

23 Sept 2014

Blijf op de hoogte en volg Tineke

23 September 2014 | Nepal, Nepalgunj

Geen regen vanmorgen ,pluspunt dus ,en goed geslapen ,de dag kan beginnen.

Op naar het ontbijt ,en daar heb ik een uurtje gezellig door gebracht met iemand die me aansprak.


De bus genomen en op naar de kids.
De dames waren al aan het werk om loom bandjes te maken,de kinderen lagen op bed.
Al werkende nog wat dingetjes door gesproken.
Zo vind ik dat er visite kaartjes moeten komen, ik heb er veel vraag na.
Iedereen die ik vertel over ons project vraagt er na ,ik heb er zelf wel van de stichting thuis ,maar hier is het ook belangrijk.
We gaan er achter aan ,even kijken waar ik ze kan laten maken ,meestal gaat het snel.

Langzaam een voor een stonden de kinderen op.
Weer blij om mij te zien ,leuke dingen doen natuurlijk,ik hoor ze denken.
Samen met de kinderen een spel gedaan.
Een soort curly ,met zwarte en witte stenen moet je proberen hard te schuiven en jou stenen in een gat te krijgen.
Leuk oom te doen.

Toen was het lunch tijd ,mee helpen om de kinderen eten te geven.
En daarna zelf natuurlijk!!!

Gezellig wat liedjes gezongen,en toen was er popcorn feest feest feest.

De kinderen waren erg druk vandaag ,de jongens deden niks als vechten,als de ene iets had moest de andere het hebben ,en dat gaat niet zacht handig hier.
Slaan ,haren trekken en het ergste bijten.
Dus politie agentje spelen.
Dus ik heb wel even van de rust genoten toen ik terug ging.

Morgen willen we wat gaan knutselen.
Iets dat we kunnen maken om een klein beetje bij te verdienen.
Kunnen al kaarten zijn denk ik.
We zullen zien.

Jullie horen ervan.

  • 23 September 2014 - 19:14

    Wilhelmien:

    Wat fijn om te lezen dat de dames daar zo enthousiast zijn en open staan voor nieuwe dingen.
    Een juiste houding als je iets goed draaiende wil houden.
    Ja, je zult de kinderen daar wel horen denken. Je bent voor hun een soort van sinterklaas, haha.
    Hopelijk slaap je de nachten goed door en heb je verder goed weer.
    Veel plezier !!! Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Nepalgunj

tineke gaat naar nepal

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2019

Dag 13 Maart 2019

12 Maart 2019

Dag 12 Maart 2019

11 Maart 2019

Dag 11 Maart 2019

10 Maart 2019

Dag 10 Maart 2019

09 Maart 2019

Dag 9 Maart 2019
Tineke

Hallo luidjes dit is dus mijn site,hierop kun je me volgen als ik vanaf 6 januari in nepal ben.gr. Tineke

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 133461

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 23 Augustus 2022

Rond trekken in Albanie

15 Maart 2019 - 15 Maart 2019

Laatste verslag Maart 2019

06 Januari 2010 - 12 Februari 2010

tineke gaat naar nepal

Landen bezocht: