21 Sept 2014 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu 21 Sept 2014 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

21 Sept 2014

Blijf op de hoogte en volg Tineke

21 September 2014 | Nepal, Nepalgunj

Ja ja Toos je had gelijk ,slecht geslapen.
Te moe denk ik ,ik was vanmorgen een beetje trillerig ,maar na een beetje rustig aan doen gaat het wel weer.

Vanmiddag op naar de kids.
Super blij om ze weer te zien ,en van hun kant ook.
Lekkere knuffels ,en blije gezichtje,s en niet een huilend kindje.
Daar doe je t toch voor.

Finn Liv En Sue hebben hard gewerkt om loom bandjes te maken voor de kinderen ,super blij waren ze er mee.
Voor iedereen een armbandje ,hoe trots kun je er mee zijn.
Finn had ook nog een politie auto meegegeven ,die viel helemaal in de smaak.
Ze gingen uit hun dak ook letterlijk, een gevecht wie m mocht hebben.
Even weg gezet ,en na een tijdje in de kring mocht ieder kind er even mee spelen ,opgelost

Om 4 uur hadden we vergadering.
Geweldig goed verlopen ,ik vertelde wat ik voor ogen had,en iedereen stond er open voor.

Ik wilde nl graag dat ze daar met z,n allen ook wat meer konden doen voor ons project.
Met een beetje moeite kun je hier ook wat organiseren ,je krijgt er meer bekendheid door ,en misschien brengt dat weer wat geld in t laatje.
Zo kunnen we de kinderen wat laten maken en verkopen ,of een open dag organiseren gekoppeld aan een verkoop.of uit delen van flyers om bekendheid te krijgen.
Een etentje geven en mensen laten sponsoren er kan zoveel

Ook heb ik voorgesteld dat de moeders wat meer kunnen gaan doen.Alles is gratis ,de kinderen krijgen goede voeding ,medicijnen ,en een veilig onderkomen ,ze kunnen wel iets terug doen.
Zoals bv. Eens een was doen of een uurtje komen poetsen of koken ,er zijn zoveel dingen.

We willen nog een vergadering plannen met de moeders en ze dit voor leggen ,ben benieuwd

We gaan dus met z,n allen aan t werk.

Fijn dat ze er voor open stonden ,werk aan de winkel.
Kijken wat morgen ons weer brengt.

Xxxx

• 21 September 2014 - 18:59

Toos:

Het is helemaal niet zo'n gek idee om de moeders hier ook bij te betrekken. Dan hebben ze misschien het begrip dat niet alles zo maar uit de hemel komt vallen. Succes er mee gr. Toos

• 21 September 2014 - 19:05

Anita Linden:

He Tinus
    Wat ben je weer goed bezig..!!!!
    Heel veel succes met alles wat je nog gaat doen!
    Zou je daar zo graag willen helpen..!!

Heel veel liefs voor de kindjes daar..!!!

• 21 September 2014 - 19:25

Wilhelmien:

Ha die Tineke,

Had niet in de gaten dat je alweer weg bent, hoorde het vanmiddag.
    Fijn dat je weer heelhuids daar bent, ook al is het via een omweg.
    Héél veel succes, en dat je weer een gedeelte van je droom kunt verwezenlijken.

Knuffel je kindjes maar goed!

• 21 September 2014 - 22:16

Elly:

Tinusssss, hoorde ook gister pas dat jij alweer weg was naar je 2e thuis.
    En pfff wat een heenreis.
    Fijn dat je wel alweer zo goed ontvangen wordt, vooral ook door de aanwezige kids.
    Strak idee om de moeders iets meer te betrekken in de dagopvang van hun kinderen. Kunnen ze ook eens duidelijk zien wat al jullie zorg inhoudt.
    Suc6 en vooral ook genieten.
    Ex

• 22 September 2014 - 10:19

Nic:

Tinus!
    Je bent er weer.
    Fijn dat de reacties in de vergadering op je ideeën goed waren..
    Ik weet bijna zeker dat de moeders ook enthousiast zullen zijn om hun steentje bjj te kunnen dragen en hun dankbaarheid te tonen.
    Succes en pas goed op jezelf.
    Kus,
    Nic