20 Sept.2014 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu 20 Sept.2014 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

20 Sept.2014

Blijf op de hoogte en volg Tineke

20 September 2014 | Nepal, Nepalgunj

Hallo hier ben ik dan.
Eindelijk met twee voeten op de grond.
De vlucht naar Istanboel was een uur te laat , met als gevolg aansluiting gemist in Istanboel.
De volgende vlucht was de 20 ste om 21.00 uur.
We konden een hotel krijgen voor een nacht en een dag.
Ik had een meisje ontmoet uit Turnhout,en die moest een vlucht halen in Kathmandu ,dus onze reis werd ongeboekt.
We konden via Doha naar Kathmandu.
Dus zo gezegd zo gedaan.
Na 4 uur wachten konden we vertrekken naar Doha,daar weer 4 uur wachten en door naar Kathmandu.
Een hele omweg,zou vanmorgen om 7 uur hier zijn,en ik was er om 18.30 uur.
Maar we zijn er veilig en wel ,lang geduurd,maar met twee benen op de grond.
Spannend deze keer ,stond toch wel even stil bij de mensen van de vliegtuigramp.

Morgen is er al een vergadering gepland ,of die door gaat!!!!!
Dat horen jullie morgen ,je weet t hier maar nooit zoals jullie weten.

Dus tot morgen zal wel lekker slapen denk ik.

Xxx van mij

  • 20 September 2014 - 18:09

    Toos:

    ik kan me voorstellen dat je goed slaapt of niet natuurlijk je kunt ook te moe zijn. Maar ik wens je een fijne tijd, en op naar de vergadering zou ik zeggen. gr. Toos

  • 20 September 2014 - 18:56

    Rita:

    Hallo Tineke
    Wat weer een onderneming he?
    Maar gelukkig zoals je al schrijft weer met de voetjes op de grond.
    Ik hoop voor je dat je goed slaapt zo een reis is toch een hele toestand
    Alvast wel te rusten en tot morgen
    Groetjes doeiiiii

  • 20 September 2014 - 20:27

    Esther:

    hoi Tineke, in gedachte reis ik met je mee....het zal (in)spannend zijn, weer zien hoe het met de kinderen gaat, of je je nieuwe plannen geregeld krijgt. Jouw kennende gaat dat uiteindelijk lukken, je bent een doordouwer! Mocht je weer spulletjes willen aanschaffen voor de verkoop, weet dan dat ik je help ze te verkopen met de opbrengst voor Narsari...heb je een (mini)investeerder nodig, laat het me dan weten! Veel plezier met de kinderen en doe de groeten aan onze bekenden!! Liefs Esther

  • 20 September 2014 - 21:41

    Jessy:

    Hoi mam,

    Pfffff het was weer een hele trip deze keer! Pap heeft me goed op de hoogte gehouden van alles, dat was erg fijn. Gelukkig ben je weer veilig aangekomen, dat is het belangrijkste!
    Veel suc6 morgen met de vergadering. We zullen het morgen wel kunnen leen hoe het is gegaan.
    Veel liefs en een dikke knuffel van het thuisfront!

  • 21 September 2014 - 09:00

    Cees En Theo:

    Hink stap sprong, en tussendoor niet struikelen dan worden toch alle doelen bereikt.
    Veel plezier en succes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Nepalgunj

tineke gaat naar nepal

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2019

Dag 13 Maart 2019

12 Maart 2019

Dag 12 Maart 2019

11 Maart 2019

Dag 11 Maart 2019

10 Maart 2019

Dag 10 Maart 2019

09 Maart 2019

Dag 9 Maart 2019
Tineke

Hallo luidjes dit is dus mijn site,hierop kun je me volgen als ik vanaf 6 januari in nepal ben.gr. Tineke

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 133390

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 23 Augustus 2022

Rond trekken in Albanie

15 Maart 2019 - 15 Maart 2019

Laatste verslag Maart 2019

06 Januari 2010 - 12 Februari 2010

tineke gaat naar nepal

Landen bezocht: