8 Maart 2014 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu 8 Maart 2014 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

8 Maart 2014

Blijf op de hoogte en volg Tineke

08 Maart 2014 | Nepal, Nepalgunj

Ja een Datum overgeslagen.
Gister ben ik nl. Gevlogen.

Een hele lange vermoeiende reis ,ben wel weer met beide benen veilig op Nederlandse bodem geland.

Weer vertraging ,op de heenreis ook al en nu mocht ik weer 6 uur wachten op mijn vlucht.

Om Half zes s morgens vertrokken uit mijn Hotel ,en vanacht om 1 uur thuis. En als je er dan nog 5 uur bij optelt heb ik er meer dan 24 uur reizen op zitten.

Maar gelukkig veilig aan gekomen dat is het voornaamste.

Wat uitrusten dit weekend ,en ik kan er weer tegen aan.

Vrijdag was voor mij een hele moeilijke dag.
Wat traantjes gelaten om dat ik ze allemaal achter moet laten.

Het was weer de moeite waard.
veel gewerkt ,ook vermoeiend met de hele dag 12 kinderen om je heen.
Maar ooooo zo dankbaar dat ik dit alles kan doen.

Het gaat top daar.
De dames werken hard ,en doen echt alles om de kinderen aandacht ,liefde en zoveel meer te geven.
Ik ben ook zo trots op hun.
Kanjers van goud.
Heb er ook drie lieve vriendinnen bij gekregen ,we hebben veel gelachen en gekletst ,en er zijn ook zeker moeilijke dingen waar we samen een oplossing voor moesten zoeken. En missen zal ik ze zeker.

Dank jullie weer voor de fijne en lieve reacties.


Dit ben ik. Tineke.





  • 09 Maart 2014 - 01:15

    Elly:

    Ha Tinus,
    Afscheid is altijd moeilijk, en vooral van de mensen en doelen waar jouw hart naar uitgaat.
    En damm reizen is vermoeiend, onze langste reistijd ooit 28 uur, maar we hebben het er voor over. Relativeren, relaxen en genieten van de mooiste momenten en onze dierbaarste herinneringen... X Elly

  • 09 Maart 2014 - 01:36

    Esther:

    Ja dit ben jij, Tineke! Echt top!
    Ik zie je 'binnenkort'!!
    Esther

  • 09 Maart 2014 - 11:37

    Anja:

    Heej Tineke,
    Back in Wieërt.
    Goed werk verricht weer.
    SUPER!
    Groetjes Anja

  • 31 Augustus 2014 - 09:09

    Cees En Theo:

    Zoals je ziet hebben we jou website gevonden.
    We hebben ons ook ingeschreven op de emaillijst.
    We blijven je volgen en zien je graag voor ons vertrek om bij te praten.
    Cees en Theo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Nepalgunj

tineke gaat naar nepal

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2019

Dag 13 Maart 2019

12 Maart 2019

Dag 12 Maart 2019

11 Maart 2019

Dag 11 Maart 2019

10 Maart 2019

Dag 10 Maart 2019

09 Maart 2019

Dag 9 Maart 2019
Tineke

Hallo luidjes dit is dus mijn site,hierop kun je me volgen als ik vanaf 6 januari in nepal ben.gr. Tineke

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 797
Totaal aantal bezoekers 133435

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 23 Augustus 2022

Rond trekken in Albanie

15 Maart 2019 - 15 Maart 2019

Laatste verslag Maart 2019

06 Januari 2010 - 12 Februari 2010

tineke gaat naar nepal

Landen bezocht: