5 Maart 2014 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu 5 Maart 2014 - Reisverslag uit Nepalgunj, Nepal van Tineke Gielis - WaarBenJij.nu

5 Maart 2014

Blijf op de hoogte en volg Tineke

05 Maart 2014 | Nepal, Nepalgunj

Weer een nieuwe dag.
Een van de kinderen is jarig dat gaan we vieren.

Sunita stuurde mij een sms wanneer wij bij elkaar konden gaan zitten.
Ik vertelde het even te overleggen met Kiran.
Zo Gezegd zo gedaan.
Hij paste er voor ik moest maar zeggen wat er aan de hand was.
Over en weer sms en op een gegeven moment gaf dat problemen.
Komt goed hoop ik ,moeilijk iemand ,maar ja hier in Nepal weet je dat nooit.

Afgesproken met Sunita vanavond ,even evalueren hoe en wat.

Toen de bus in op naar de kids.
Onderweg heb ik nog papier gekocht om een verjaardags hoed te maken.

het was feest daar ,ik ben begonnen met ballonnen op blazen en een verjaardags muts te maken.
Ze waren weer onder de indruk ,gemakkelijk te maken ,en zo leuk.
Ze hebben weer wat geleerd.

Klaar voor de kaarsjes en de Taart.
En er moet natuurlijk ook gezongen worden.
Gezellig ,en de kinderen hadden het meest plezier met de ballon.

Omdat Devu vandaag 2 jaar werd ,kregen de kinderen ook zoetigheid te eten ,dat viel wel in de smaak.

Morgen de laatste dag.
Afscheid nemen voor een heel tijdje.
Zal weer niet mee vallen.

Nog een leuke foto gemaakt van mijn drie kanjers.
Sharmila ,Bhanu en Babita.
Drie geweldige meiden die de dagopvang liefdevol beheren.

Top hoe ze het allemaal voor elkaar krijgen.

Tot morgen maar weer.xxxx

  • 05 Maart 2014 - 17:56

    Toos:

    Je hebt het er al weer bijna opzitten. Ik geloof dat je een fijne tijd hebt gehad. Een goede reis terug, gr. Toos

  • 05 Maart 2014 - 19:08

    Elly:

    Ha Tinus,

    Wat is het weer omgevlogen. En leuk weer jouw verslagen en foto's.
    Nog een hele fijne dag morgen al zal het afscheid van de kids weer moeilijk zijn.
    Alvast goede vlucht en tot snel weer @VT.
    X

  • 05 Maart 2014 - 20:10

    Wilhelmien:

    Ha die Tineke. Ik hoop dat de problemen omtrent Kiran goed opgelost gaan worden. Waarom makkelijk als het ook moeilijk kan, haha. Geniet van je laatste dag deze keer daa,r en een goeie terug reis van ons allemaal!!! Groetjes en tot gauw.

  • 05 Maart 2014 - 22:03

    Nic:

    Jeetje... Nu alweer voorbij Tinus?
    Maar toch ... Ben er van overtuigd dat jij in die korte tijd steeds weer bevestigd krijgt waarvoor je dit allemaal doet ! #supertrots#

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Nepalgunj

tineke gaat naar nepal

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2019

Dag 13 Maart 2019

12 Maart 2019

Dag 12 Maart 2019

11 Maart 2019

Dag 11 Maart 2019

10 Maart 2019

Dag 10 Maart 2019

09 Maart 2019

Dag 9 Maart 2019
Tineke

Hallo luidjes dit is dus mijn site,hierop kun je me volgen als ik vanaf 6 januari in nepal ben.gr. Tineke

Actief sinds 08 Dec. 2009
Verslag gelezen: 414
Totaal aantal bezoekers 133422

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2022 - 23 Augustus 2022

Rond trekken in Albanie

15 Maart 2019 - 15 Maart 2019

Laatste verslag Maart 2019

06 Januari 2010 - 12 Februari 2010

tineke gaat naar nepal

Landen bezocht: